reklama

cim dalej viac sa hanbim ze byvam na slovensku

Nikdy som nebol nejaky prehnany „narodniar“ ako sa zvykne v posednej dobe vraviet v tlaci a na internete, alebo je to vlastne nacionalista ? neviem . na slovensku je to uz asi aj tak jedno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Nevravim ze nemam rad nasu slovensku prirodu, naopak zda sa mi nadherna /miestami/ takisto si rad pozrem hokej , alebo futbal /napriklad vcera / tiez ma tesi ked niekto z „nasich“ donesie domov medailu z MS alebo olympiady, no ked prehrame alebo nedonesie , nevadi , zily mi to absolutne netrha , je mi to jedno.

Co mi vsak nieje jedno , co mi neda spavat uz dlhsiu dobu, zaco sa naozaj hanbim vo svojom vnutri, co nauzaj neviem svojim 21rocnym rozumom pochopit , a z coho som neskutocne sklamany?

Na slovensku je toho naozaj viac. Vsade o sebe s hrdostou vyhlasujem ze som sekundarny analfabet , naozaj by som chcel byt , bol by som na seba v podstate hrdy. Ale nie som. Asi nie v pravom slova zmysle ze sa zaujimam o veci verejne , ale asi v zmysle ze mi je z veci verejnych na slovensku pekne zle ,ba az do placu. Mala ukazka mojich nocnych mor , pokusim sa len odrazkovo fabolovat toto naozaj nejde :

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Napriklad nedokazem pochopit ako je v 21. stor. na tom nasom slovensku mozne ze nevspustime na to NASE slovensko hlavu statu clena europskej unie? No nevadi NASA hanba! Takisto nedokazem pochopit ako sa majoritna vacsina slovakov dokaze s tym stotoznit. Dalsia vec ktory mi tak celkom nejde do hlavy je ze dokonca ani pri druhej navsteve Dalajlamu /jednej z najvacsich svetovych osobnosti 20. st. ba dokonca svetovych dejin vobec / sa nasi narodny predstavitelia dokonca neunuvaju mu co i len povedat servus. Jasne to by tu musiel prist nejaky ten ochranca ludskych prav z ciny ci s kade , to budeme seci doradu posrani. Dalsov vecou pre ktoru by som nedal ruku doohna za slovensko su napriklad tzv “pochody neonacistickych, neofasistov proti ciganom“ ci jaky to maju vlastne nazov. Je toho este vela co ma tu naozaj privazda do sialenstva ale idem ja radsej odlozit notebook a kupit si vydle tie sa mi budu viac hodit lebo sa vraciame spat do stredoveku, dovidenia priatelia vidime sa na „trhu“....

Jakub Mazán

Jakub Mazán

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

NetworkedBlogs Zoznam autorových rubrík:  mediaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu