reklama

Ironická arogancia pozlátkom balená,...

Aký to honosný názov som si to zvolil. Zas neviem o čom budem písať? Ale nie. Viem to veľmi dobre , dlho som nad tým premýšľal a fakt som sa sem tam nevedel pohnúť z miesta. Písať budem presne o tých troch veciach v nazve. Arogancii, irónii a pozlátku, áno dá sa to skĺbiť v „jedno“.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Dokonca veľmi ľahko. Tieto veci idú k sebe dokonca ako hrušky a jablká, alebo mačka a myš. Ľudia čo ma poznajú budú určíte medzi prvými ktorí budú už len pri pohľade na nadpis komentovať tento článok so slovami : “ no jasne to píše ten pravý“. Arogantný mladý sopliak, majster sveta čo neviem gramatiku a hanbi sa za Slovensko /odkaz na predošlí článok/. Áno som. Som nacista, exhibicionista a arogantný, provokatívny mladý krpec, no neskrývam to. Poviem čo si myslím aj keď to práve neje príjemná vec, nebojím sa „ozaj“ ísť s kožou na trh. To o čom však chcem písať je skrytá arogancia niektorých ľudí. Skrytá pre „verejnosť“ pre väčšinu z nás. Je smutne že aj človek vo významnom spoločenskom postavení, alebo človek s váženým spoločenským statusom nedokáže ukázať svoju vlastnú tvar len kvôli tomu aby „neklesol“ v očiach iných alebo v očiach verejnosti. Čo ale vlastne oči? Čo vlastné vnútro, pred sebou neklesne? A popravde akej spoločnosti ? Tej čo nedokáže dovidieť za svoj vlastný nos, čo sa nedokáže aspoň na sekundu odpútať od svojej „nedotknuteľnosti „ a povzniesť sa nad niečo, pripadne vyjadriť svoj vlastný názor , alebo byť čo i len otvorená iným názorom iných ľudí? V tom prípade sa naozaj falošným ľuďom dosť čudujem. Ale ako sa hovorí každému čo jeho je. Najviac ma však zaráža, a musím sa priznať že sem tam aj štve , že ktokoľvek iný, človek s iným názorom, s iným pohľadom na udalosti ktoré sa okolo nás dejú dostáva nálepku arogancie a povýšenectva. Arogancie v tom pravom slova zmysle. Riešenie je asi jednoduché , stačí začať rozdávať úsmevy na všetky strany , s každým byť kamaráť keď sa to práve hodí, nepriateliť sa sám so sebou a svojim vnútrom ktoré bude presvedčené o tom že navonok konám ako zbabelec. Toto pre mňa fakt neje. To by som sa naozaj aj vo svojich „nezrelých“ 21 rokoch musel za seba hanbiť. Nechám radšej na druhých aby večer keď si líhajú a ukladajú sa k spánku bol jediným časom dať si dole masku a naopak ráno ešte pred postavením sa s postele bol čas rozhodnúť sa na koho sa to zahrám dnes. Tak pozor aby ste nato nezabudli , nieže vás niekto uvidí bez masky keď pôjdete ráno do kúpeľne. Ja radšej s istotou ostanem vo vašich očiach chorobomyseľným ,vulgárnym, povýšeneckým, primitívom.

Jakub Mazán

Jakub Mazán

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

NetworkedBlogs Zoznam autorových rubrík:  mediaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu