reklama

asi pojdem do pekla,....

Nuz vsetko tomu nasvedcuje. Ano je to tak. Ked sa tu toto vsetko skonci zbalim si ipod a pojdem rovno do pekla.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

<!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

Ale nie preto lebo nechodim do kostola ,nechodim tam lebo nie som pokrytec ako tych 90% ludi co tam sedi. A asi ani preto lebo sam neviem ci verim v boha , je to na mna este zlozita otazka a sam sa musim najskor naucit verit v seba sameho ako v niekoho ineho , ba dokonca „nadprirodzeneho“. Ani spovedat sa nepojdem akurat tak sam pred sebou mozno ked to niekedy dokazem a odpustim si za urcite veci , nieje to pre mna lahke. Nebude to ani kvoli prvkom hinduizmu ktorym som sa oddal a stotoznujem sa s nimi. Ani kvoli tomu ze otvorene hlasam ze krestanstvo je fraska a bolo kvoli nemu preliatej najviac krvy ako pre ktorekolvek dalsie nabozenstvo na nasom svete. Nepojdem tam ani za sex pred svadbou to by sme tam skoncili vsetci, sex si uzivam a je mi fajn. Drogy , alkohol a cigarety ktore si obcas s radostou doprajem a schuti uzijem , za tie to asi tiez nebude. Nebude to ani kvoli mojmu excentricizmu, exhicionizmu, narcisizmu a neustalej tuzbe putat na seba pozornost, aroganciu, drzost a provokativnost tiez nebudem ovladat , nechcem! Budem si robit , pisat , rozpravat, co chcem a kedy chcem nadalej budem ludi sebou poburovat. Nebude to ani kvoli podla slov mnohych satanistickemu vymyslu akymje tetovanie/mimochodom jednym z najstarsich prejavov umenia nasej civilizacie vobec/.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak raz pojdem do pekla bude to kvoli tomu ako sa spravam ludom na ktorych mi zalezi. Bude to kvoli tomu ako dokazem niekedy nenavidiet tych najblizsich. Zato ze som zbabely im to povedat, aj zato ze som v podstate tymto sposobom dost falosny. Zato ze by som chcel vela veci za nic. A aj zato ze neviem za urcite veci bojovat. Zato ze som lahostajny sam ku sebe a je mi to jedno. Zato ze neviem povedat krutu pravdu,...

Lenze viete co??? Ja na peklo neverim !!takze,....

Jakub Mazán

Jakub Mazán

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

NetworkedBlogs Zoznam autorových rubrík:  mediaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu