reklama

ja som hlupák kto je viac??

Je sobota poobede a prši ,.. hmmm prší vlastne cely týždeň takže to nieže nič výnimočné. Už asi týždeň rozmýšľam nad novým článkom či ako to nazvať , už som ho mal skoro cely v hlave , ale keď si konečne sadám za klávesnicu s nutkaním písať, nepíšem to po čom povodne moje srdce bažilo, ale ďalší so svojich duševných výplakov. Možno aj preto že mi to profesor zamietol ako tému na seminarku ale ako sa tak nato pozerám s odstupom asi mu to aj tak odovzdám , nech ho aj šľak trafí , keď žurnalistika tak nech mi nediktuje čo mam písať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

No ale pod kubko pekne k veci teda! Za posledné obdobie som spoznal veľmi veľa, pre mňa, zaujímavých ľudí. „Týpka“ čo navrhol slovenské bankovky. Nejaká tá pani redaktorka /dúfam že sa neurazíš za to nejaká tá J/, nejaká tá umelkyňa, v poslednej dobe pani Američanka /vidíme sa v pátek v TN/ nejaká tá pani architektka ,.... a veľa veľa nadšencov pre to čo v živote robia , a hlavne pre život ako taký. No nieže všetko zo zlata /ani zo striebra, a bohužiaľ ani zo železa -to by sme to aspoň speňažiť mohli/ a tak nastanú niekedy aj ťažké dni a nie každý má úsmev na tvarý. Mne sa však celkom darí , prestúpil som na inú školu a zatim sa mi páči , s kamarátom chystám menšiu výstavu fotiek takže budem slávny J. No kto by po tom netužil? Možno veľa z vás, ale ja tužím. Trosku poprovokovat ľudí , byt trosku stredobodom pozornosti. Uvidíme jak to všetko dopadne nakoniec. Úsmev na tvary /nebudem to skrývať/ dodáva aj každodenné prizeranie sa ľudskej hlúposti a zadubenosti /ako kedysi ktosi povedal/. Viem, je to skôr do plaču ,ale zistil som že toľko vreckoviek doma nemám a prečo by som si mal po ďalšie bežať do obchodu keď aj to niečo stoji. Už sa nad tým môžem naozaj len pousmiať poprípade keď sa mi bude veľa chcieť priložiť polienko do ohňa. Ono , viete, internet to je miesto pre úchylákov , chorých ľudí , narušených ľudí, v podstate som bol všetkými týmito prívlastkami sem tam počastovaný aj ja takže je to miesto práve pre mňa. A čo potom diskusné fóra? Waw. To pravé morálne bahno kde sa darí sociálnej spodine nahodiť inú tvar a liečiť si svoje životné a existenčné komplexy. Niečo ako site mne na mieru. Tak do toho kuko, veď si hlupák kto je viac ?

Jakub Mazán

Jakub Mazán

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

NetworkedBlogs Zoznam autorových rubrík:  mediaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu